ZX Kupa - 4. futam

2010.08.17. 09:00 | kawasaki.hu

Péntek 13-án már a 4. fordulóját tartottuk a ZX Kupának. A verseny ismét izgalmakban bővelkedett. Mivel előző nap, a 600-as mezőnyt magabiztosan vezető Kurta Jani bukott, így nem tudott rajthoz állni. A 600-as verseny így Mihály Feri, Hahn Peti és Crazy Joe nagy csatáját hozta. Mihály Feri napközben kificamította a térdét, de hősiesen rajthoz állt és nagy csatában megnyerte a futamot.

A nap igazi szenzációját azonban, az Ezresek mezőnyében induló Kis Viki szállította. A pályamotorozást az idén kezdő Viki, futamról futamra fejlődik és gyorsul, de még így is nagy megdöbbenést okozott a Kawa boxokban a szabadedzésen elért eredményével (2:02.260), ami egyben a legjobb idő is lett. Ez azonban csak a külső szemlélőnek volt meglepetés, Papp Laci biztos volt a jó sőt a még jobb eredményben. Ami jött a szabadedzésen jött is - 2:00.857! Az első helyről rajtolhatott és bár a rajtot nem ő kapta el legjobban, de az első kör végére már újra az élen állt, amit meg is tartott és így megnyerte élete első ZX Kupa futamát.

Gratulálunk Vikinek és minden ZX Kupás résztvevőnek!

És jöjjön ddt500 már hagyományosnak mondható beszámolója, hogyan is látja a versenyző a futamot.

"A mai napra tervbe volt véve némi 2:00 a versenyen meg stabil 2:01. No, lelövöm a poént, semmi nem jött össze ebből. De szép sorjában.

Regisztrációnál minden rendben volt. Sajnos nem sikerült időben gumimelegítőt szereznem, ezért kénytelen voltam a Balagee-tól kölcsön kérni.

Szabadedzésen első felmenetelre 06-ot mentem, de nem is erőltettem. Kicsi víz, 1 perc pihi és visszamentem. Valamiért nem éreztem elég elszántnak magam, plusz a "gyors" körömben rúgtam egy üreset 3-4. között a lejtős egyenesben. 2:03,8. Néha csúszott a moci az uszodából kijövet, de nem volt vészes. Viszont a 9-es kanyarral súlyos gondjaim voltak, amit egész nap nem sikerült kijavítani. Egyszerűen túl korán mentem bele mindig. L

Na mindegy, az időmérőn már elszánt voltam. Első felmenetel 2:02.7, másodikra 2:02,1. Ó mondom jó lesz ez. Versenyen 00. Bár, már ekkor éreztem, hogy nagyon elfáradtam 4 kör alatt. Biztos a front miatt. Ja. Kis Viktória 2:00,8!!!

2-ik rajtkockát szereztem meg, mert a Horváth Tominak nem ment. Sajnos összesen 15-en voltunk.

A gsxr-es versenyen a rajt után a 2-es kanyarban volt esés némi olajjal vegyítve, ezért újraindították a versenyt. 20 perc csúszás. Az R széria utolsó körében felrobbant egy R1-es a gyors balosban és 5-6 ember is elesett rajta. Újabb 20 perc.

16:45 helyett 17:25-kor nyitott nekünk a boxutca. A felvezető kör rajtja igen jól sikerült. Éreztem, hogy ez jó lehet. Jött az éles. Életem rajtját produkáltam!

(Nézd meg a rajtot!)

Persze a Tomi így is lenyomott de ott voltam mögötte. A cél végén nagyon korán fékezett, na mondom elsőnek fordulok. Szépen ki is fékeztem. A baj ott kezdődött, hogy úgy éreztem ez még bír egy kicsit. Visszaengedtem a féket. Na ezt nem kellett volna. Utána már nem tudtam rendesen elfordulni. 4-en elmentek egyből. A hármasban még bejött mellém egy 6 kilós végül is engedtem, de a Mansell felé azért elmentem neki. Akkor még úgy éreztem jó vagyok. A kanyarokkal annyira nem is volt gond. Azt tudni kell, hogy a gyors jobbos ideális íve fel volt szórva. A lejtős féktávot kicsit elszúrtam, de még nem volt vészes.

De ami azután jött. A cél végén teljesen elszúrtam a fékezést, feljött a motor hátulja és el kellett engednem a féket. El is ment még egy ember. A 4-5-6 körben még látszódott némi fény az alagút végén. Crazyt utolértem majd a célegyenesben leelőztem, de egyszerűen az 1-es, 9-es kanyarral nem boldogultam. Horváth Tomi elesett a -3-as kanyarban. Sajnos a jobb térdem úgy elfáradt, hogy nem tudtam a sikánban rendesen áttenni a motort. Crazy persze utolért, aztán a lejtős féktávon kifékezett, de elsokallt és kiment egyenesen. Ekkor már csak 1 kör volt hátra.

Bejöttem 2-nak 1000-ben. 2:03,5 volt a legjobb köröm. Sokkal rosszabbul mentem, mint az előző futamon. Ez van.

Viki behúzta és megint ment 00-át!"

Augusztus 27-én a Kawasaki Lime Party-n a ZX Kupa Boxban Te is találkozhatsz a versenyzőkkel. Következő futam: 2010. szeptember 9-én csütörtökön lesz a Hungaroringen. Várunk mindenkti a Kawasaki boxokba.

 

Kérdésed, észrevételed, véleményed van a blogról vagy a Kawasakiról? Kommentezz vagy írd meg: blog@kawasaki.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://kawa.blog.hu/api/trackback/id/tr372227612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

KX 2012!

Kawasaki a Facebookon

Kawasaki a Twitteren

Friss topikok

Címkék

2011 (33) élmény (22) energy (2) er 6n design verseny (17) esti motorozás (4) expo és börze (6) facebook (20) felmérés (2) film (14) girl (2) hírek (1) interjú (1) játék (26) kawa (16) kawasaki (89) khi (3) kimi (1) kx (9) lime party (5) modellek (18) monster (2) múzeum (5) mx (9) nasa (1) nextninja (6) ninja (21) räikkönen (1) ruházat (1) social media (27) superbike (8) szupersport (4) teszt (1) tom sykes (2) tudtad? (14) újdonság (2) vermuelen (1) versenysport (19) villopoto (2) wsbk (17) z (5) z1000sx (1) z750 (1) z750r (1) zx 10r (10) zx 6r (3) zx kupa (9) zzr (4) Címkefelhő
süti beállítások módosítása