Kawasaki Élmény - Kawát kell venni

2011.02.21. 13:09 | Vendég Kawás

Kawasakis Játékunkra érkezett Ákos írása, egy emlékezetes Kawás élményéről.

"Hát én nem egy konkrét történettel rukkolnék elő,hanem hogy lettem Kawás.Nos jó pár motor elfogyasztása után,amik 2üteműek voltak,a végén egy rgv250 gammával jött pár év kihagyás.

 
De valahogy jött hogy most jött el az ideje, kell egy motor.Mindenki a gixere beszélt rá,mert az árokpartról összerakunk egyet stb. Ezeket is nézegettem, ki is néztem egyet, de az eladó negatív hozzáállásából meghiúsult, és ott néztem egy 7r-t is. Nézegettem a netet és egyszer csak mikor már feladtam, akkor láttam meg a hirdetést.
 
Nekem ez olyan fiatalkori álmom volt ez a gép. Elmentem, nagyon gondos gazdája volt, meg is siratta kicsit a csajszi mikor elhoztam. Ma már nem egy nagyon menő motor, de anno még a Ducatit is lenyomta a Superbike versenyen.
 
Szóval ez legenda szerintem. Csörög, az biztos, sőt nem egy kezes jószág, és nem is első motornak való. De nagy tiszteletnek örvend az öreglány, mivel így nevezték el a többiek. És nem szabad lebecsülni.
 
Ha cserélem akkor 10es Ninja lesz. Nem utolsó sorban említeném, hogy a Kawa szervez csak ingyenes pálya napot a ringen, amit irigyelnek is a többi márka tulajai, de ez van, Kawát kell venni:)!

 

Ha tetszett az élménybeszámoló nyomj egy Tetszik-et és oszd meg barátaiddal is.
Ha kedvet kaptál írd meg (blog@kawasaki.hu) a saját Kawás élményedet és már is a Tied egy 25%-os kedvezményt adó Kawasaki Szerviz Kártya.

A bejegyzés trackback címe:

https://kawa.blog.hu/api/trackback/id/tr752676886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

KX 2012!

Kawasaki a Facebookon

Kawasaki a Twitteren

Friss topikok

Címkék

2011 (33) élmény (22) energy (2) er 6n design verseny (17) esti motorozás (4) expo és börze (6) facebook (20) felmérés (2) film (14) girl (2) hírek (1) interjú (1) játék (26) kawa (16) kawasaki (89) khi (3) kimi (1) kx (9) lime party (5) modellek (18) monster (2) múzeum (5) mx (9) nasa (1) nextninja (6) ninja (21) räikkönen (1) ruházat (1) social media (27) superbike (8) szupersport (4) teszt (1) tom sykes (2) tudtad? (14) újdonság (2) vermuelen (1) versenysport (19) villopoto (2) wsbk (17) z (5) z1000sx (1) z750 (1) z750r (1) zx 10r (10) zx 6r (3) zx kupa (9) zzr (4) Címkefelhő
süti beállítások módosítása