Kawasaki Élmény - A Design ER-6n

2011.02.21. 13:55 | Vendég Kawás

Kawasakis Játékunkra érkezett Norcsi írása, egy emlékezetes Kawás élményéről.

 

"Sziasztok,
Varga Norbert vagyok. Élek a Kawasaki által kínált lehetőséggel és megosztom veletek miként került hozzám a terep színű ER-6n még 2009ben. Tudjátok a "festegetős verseny" győztese. Még az írás elején szeretném leszögezni, hogy NEM a díj bezsebelése ismételten a célom. Persze akinek tetszik ne fogja vissza magát és értékelje az írásom.

Erre a versenyre egy tűzoltó kollégám hívta fel a figyelmemet még 2009. február elején. Először csak " jó poénnak" gondoltam. Próbálgattam különböző színeket a motorra illeszteni, végül egy sablon mintánál maradtam. Ez a terep minta tetszett nekem legjobban. Passzolt a motorhoz és el is játszottam a gondolattal "mi lenne ha..."

A szavazatokkal az elején nem törődtem. Közösségi oldalakon, az ismerőseim segítségével gyűjtöttem a szavazatokat. 2 hét után azt vettem észre, hogy ezzel érdemes lenne komolyabban foglalkozni. A szavazatok egyre jobban gyűltek és közeledtem az élbolyhoz. Nagyon sokat küzdöttem az első helyért. Se éjjelem se nappalom nem volt (két munkahely mellett) Utólag visszagondolva megérte...de nem tudom még egyszer végigcsinálnám- e? Nagyon sokat köszönhetek barátnőmnek Szandinak, és húgomnak Nikinek! Ha éppen nekem nem volt lehetőségem e-mail-eket küldeni akkor ők megtették helyettem.

A versenyt a 2. helyen fejeztem be április 17- én. Szomorú voltam mert sok meló volt az egész projektbe. Kaptam egy e-mailt, hogy valószínűleg (ha tudom magam igazolni és Hollandiában is elfogadják a szavazatokat) én nyertem a versenyt. Gondolhatjátok milyen boldog voltam. Személyigazolványom már fényképeztem is és küldtem a megadott címre. Minden gördülékenyen ment. Végül nem derült ki pontosan miért lettem 2.ból 1.? Ölembe pottyant a motor.

Az ünnepélyes motor átadásra a székesfehérvári Ivanics Kawasaki márkakereskedésben került sor május 22- én. Nagyon vártam ezt a napot, szerintem nem is aludtam előtte. Először csak egy vörös lepellel letakarva láttam motort. Erős késztetést éreztem, hogy meg kell néznem mi van alatt. Végül azért ezt nem tettem meg. Kivártam türelmesen a megfelelő időt, úgyis az enyém lesz.

Az első találkozás mikor megláttam... nem jutottam szóhoz. Nem is tudtam semmi értelmeset mondani az újságíróknak. De ezt szerintem megértették. Nem minden nap nyer az ember egy motort. Főleg nem olyat amilyen színűt ő szeretne. Az átadás után bográcsgulyásra is megvendégeltek minket. Közbe Végh Tomi tartott stunt bemutatót ami nekem nagyon tetszett. Én meg alig vártam, hogy az első kilométereket megtehessem a motorommal...

Azóta eltelt közel 2 év. 15000 nél valamivel több km. van a motorban. Bármerre megyek megnézik, megcsodálják a motort.

 

Fényképezik, kérdezgetik, ki, hol, hogyan fényezte... és leesik az álluk ha elmesélem a sztorit. "Úgy nyertem!" Ilyenkor természetesen gratulálnak és velem együtt örülnek a sikernek. Minden mindenben ebben a helyzetben is vannak irigyek. De nélkülük nem lenne kerek egész a történet. Én erre csak azt szoktam válaszolni. "Ugyan annyi ideje volt mindenkinek a szavazatok gyűjtésére, mint nekem. Csak élni kellett volna a lehetőséggel."

Ezúton szeretném megragadni az alkalmat és ismételten köszönetet nyilvánítani mindenkinek aki hozzájárult egy vagy akár több szavazattal is a sikerhez. KÖSZÖNÖM!!!
üdv.: Norbi"

 

Ha tetszett az élménybeszámoló nyomj egy Tetszik-et és oszd meg barátaiddal is.
Ha kedvet kaptál írd meg (blog@kawasaki.hu) a saját Kawás élményedet és már is a Tied egy 25%-os kedvezményt adó Kawasaki Szerviz Kártya.

A bejegyzés trackback címe:

https://kawa.blog.hu/api/trackback/id/tr842676963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cartshee 2011.02.24. 09:27:42

Nekem egy XV 250 Yamaha Virago volt a legnagyobb motorom eddig... Nagyon kellemes kis chopper volt.. 1997-2001 ... Most egy Vespára hajtok, egy LX 125-ösre!

ircsi61 2011.02.24. 13:03:45

Jó a motorod !
Sok sikert ! Nyerjél !
Üdv Ircsi

VargaNorbi 2011.02.24. 14:06:16

Köszönöm a bíztatást, de sajnos nem sok esélyt látok rá.

honda13 2011.02.25. 15:25:57

Szia Norbi!
Fel a fejjel tessék pozitívan hozzá állni ,mert akkor
sikerül ! Szép a motorod én is szavaztam .
Üdv .Anita :)

VargaNorbi 2011.02.25. 15:32:18

Köszönöm a biztatást és a szavazatot Anita!

flaci52 2011.03.01. 22:49:31

Gratulálok a nyereményhez.Laci

KX 2012!

Kawasaki a Facebookon

Kawasaki a Twitteren

Friss topikok

Címkék

2011 (33) élmény (22) energy (2) er 6n design verseny (17) esti motorozás (4) expo és börze (6) facebook (20) felmérés (2) film (14) girl (2) hírek (1) interjú (1) játék (26) kawa (16) kawasaki (89) khi (3) kimi (1) kx (9) lime party (5) modellek (18) monster (2) múzeum (5) mx (9) nasa (1) nextninja (6) ninja (21) räikkönen (1) ruházat (1) social media (27) superbike (8) szupersport (4) teszt (1) tom sykes (2) tudtad? (14) újdonság (2) vermuelen (1) versenysport (19) villopoto (2) wsbk (17) z (5) z1000sx (1) z750 (1) z750r (1) zx 10r (10) zx 6r (3) zx kupa (9) zzr (4) Címkefelhő
süti beállítások módosítása