Kawasaki Élmény - Az első saját nagy motorom

2011.02.21. 16:22 | Vendég Kawás

Kawasakis Játékunkra érkezett Toncsi írása, egy emlékezetes Kawás élményéről.

"Sziasztok!
Hogyan is lettem kawa tulajdonos.....kezdem az elején:
Gyerekkorom óta sokat motoroztam,voltam vagy 10 éves már amikor elkezdtem anyám Babettájának húzni a gázt!! Aztán jött a póni Romett (megtanultam váltani), Verhovina, Simson, na meg apám Etz-je !!
Képzeljétek el amikor egy nádszál vékony nyurga gyerek vakít az apja motorjával, a bukósisak szélesebb mint válla, a jogsi meg az "ablakba"!!!!-aztán a homokúton 100-al feszegeti a határokat!!!!

Híre ment, jöttek az osztálytársak:-vigyél, én is én is- volt aki sikoltozott, hogy most már álljak meg! Édesanyám, (mert erről a családban csak ő tudott) amikor látta hogy tolom ki az udvarból az etz-ét csak kedvesen mosolygott, apám meg csak szitkozódott, hogy miért van ilyen kevés benzin benne!!!
(a bátyámnak már volt nagy motor jogsija,nem gondolták hogy 13 évesen ellopom azt a nagy dögöt)
Anyám nem árult el.
.........................de azóta sok minden megváltozott!!!

Apám eladta a motort, jöttek más teendők: továbbtanulás, munka , honvédség, külföldi meló stb.. stb..
A motorozás feledésbe merült több mint 10 évig, míg meg nem láttam Kecskeméten egy gyönyörű Z750-est!!! Ki volt állítva a márkakereskedés elé gondoltam megállok, megnézem!!! Narancssárga izmos nagy dög volt!!!!
Mondtam ezt anyámnak,aki nem repesett a dologtól, merthogy két kereke van, nem biztonságos!!!!
Azóta változott meg így a véleménye, mióta a barátnőjének a fia egy gsxr-rel belecsattant 180km/h-val egy kamionba hátulról!!
Agyaltam megvegyem, ne vegyem?! Tesztmotor volt, kicsit tartottam tőle, mi van ha nem járatták normálisan be. Többször visszamentem, aztán addig tököltem, míg el nem kelt!!!(anyám megkönnyebbült amikor megtudta)

Maradt az internet!!! Sorra nézegettem a használt motoros oldalakat, de már csak ez a típus érdekelt!!! Újat nem akartam venni, mert még ruha is kéne, jogsi, bukó, nagy lesz a végösszeg!!! Aztán több hónap után csoda történt, megláttam egy hirdetést! Kawasaki Z750 1469km-el eladó - Kecskemét!!!/szinte új/
Legalább megnézem - gondoltam - mi veszteni valóm van!! Telefon, be az autóba irány Kecsó!!/tőlünk 10km/


Gyönyörű, szép állapot, karcmentes, az új ára alatt 700 kilóval!!! Egy napot gondolkoztam és a vétel mellett döntöttem!!! Igaz, ez fekete, de összességében gyönyörű!!!!!!
Mindenkinek hasonló szerencsét kívánok!!!!!!!!!!!!!!!!

......................................és mi az ami még megváltozott???
Tavaly óta már majdnem mindenki tudja ezt a családban, csak anyu nem!!!! Azóta mindenki nekem falaz!!!!!!"

 

Ha tetszett az élménybeszámoló nyomj egy Tetszik-et és oszd meg barátaiddal is.
Ha kedvet kaptál írd meg (blog@kawasaki.hu) a saját Kawás élményedet és már is a Tied egy 25%-os kedvezményt adó Kawasaki Szerviz Kártya.

A bejegyzés trackback címe:

https://kawa.blog.hu/api/trackback/id/tr722677333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

KX 2012!

Kawasaki a Facebookon

Kawasaki a Twitteren

Friss topikok

Címkék

2011 (33) élmény (22) energy (2) er 6n design verseny (17) esti motorozás (4) expo és börze (6) facebook (20) felmérés (2) film (14) girl (2) hírek (1) interjú (1) játék (26) kawa (16) kawasaki (89) khi (3) kimi (1) kx (9) lime party (5) modellek (18) monster (2) múzeum (5) mx (9) nasa (1) nextninja (6) ninja (21) räikkönen (1) ruházat (1) social media (27) superbike (8) szupersport (4) teszt (1) tom sykes (2) tudtad? (14) újdonság (2) vermuelen (1) versenysport (19) villopoto (2) wsbk (17) z (5) z1000sx (1) z750 (1) z750r (1) zx 10r (10) zx 6r (3) zx kupa (9) zzr (4) Címkefelhő
süti beállítások módosítása