Kawasaki Élmény - Első Lime Partym

2011.02.17. 09:37 | Vendég Kawás

Kawasakis Játékunkra érkezett Tamás írása, egy emlékezetes Kawás élményéről.

"Hellósztok.

Egy Kawasaki ZRX1200R boldog tulajdonosa vagyok. Szeretnék én is írni egy számomra felejthetetlen élményről.



2000-ben tettem le az A1-es kategóriát és nyüstöltem egy MZ-t majd három évig. Utána úgy hozta a sors, hogy egy darabig nem tudtam venni motort, de végül sikerült két éve lerakni a nagy A-t. Vettem egy Kawasaki ER-5-öt, majd rá egy évre jött a ZRX, motor beszámítással, hitellel.

2010 nyarán sikerült kijutnom a Lime Partyra.
Előtte kivittem a Kawasaki M3-ba a motort, mert voltak kisebb gondjai, karbi szinkronra volt szüksége, utólag kiderült, hogy nagyon régen nyúltak hozzá és egy maréknyi koszt sikerült kiszedni a karburátorból.

Végül sikerült kijutnunk párommal a Hungaroringre. Először jártam ott, így billegtünk a parkolóban, hogy ismerkedjünk a regisztrációs pulttal. Bejutottam a lassú csoportba, életemben nem ragasztottam fel olyan aprólékosan semmit, mint a kategóriámat jelző kis kék háromszöget. Addig nem izgultam, míg nem mi jöttünk, jó volt nézegetni az éppen bent körözgető márkatársakat.
Mikor kijöttek, rajtunk volt a sor. Be is álltam az elsők közt a box-utcába a két korlát közé.

Ekkor kezdtem el gondolkozni, azon, hogy én most mit is keresek itt, csak ezres sportgépek voltak körülöttem, sport kipufogókkal, innen nincs visszaút.
" Atya ég, milyen szinű zászlókat is mondtak? Sárga tuti, hogy volt benne, meg talán kék. De mit jelentenek? Na mindegy majd lassítok, ha látok lengedezni egy párat, csak nincs olyan, ami ezt tiltja."
Szépen kisebb csoportokban elindítottak minket. Úh, most akkor honnan ér véget a box-utca, de amikor már 4-5 ember rongyolt el mellettem, rájöttem. Első körben még ismerkedtem a tempóval, majd a lovak közé csaptam. Egyre jobban ment, mertem jobban dönteni is a motort. Egy-két embert utol is értem, sőt volt olyan, akit le is előztem. Szerintem a GP-ben nem örültek úgy egy vb címnek, mint én akkor, hogy sikerül elmennem egy ER-6 mellett. Azokat nem számoltam, akik leelőztek külső íven, belső íven, kormányon ülve, tankon szendvicset csinálva.



Letereltek minket a pályáról. Barátnőm izgatottan várt, én remegő térdekkel szálltam le. A parkoló korlátjának támaszkodva néztük a gyors csoportot. Kicsit okoskodtam, kommentáltam fülig érő szájjal a körözgetőket. Párom türelmesen hallgatott, és örült neki, hogy ott sétálhatott, ahol az F1 bajnokai is.
Újra mi következtünk. Megbeszéltük barátnőmmel, hogy majd méri az időmet a telefonján.
Na most mindent beleadtam, amit összegyűjtöttem az 5-6 környi tapasztalatomból. Az első kör végén a célegyenesben talán 230-235-el is mentem, ami számomra rekord volt. Meg is lett a vége, kicsit belelógtam egy 8 méterrel a bukótérbe. Na sebaj, majd a következő jobb lesz. Egy narancssárga ZX-10R mögé kerültem. Szinte a végéig versenyeztünk. Így gyorsan eltelt az a 20 perc.
A legjobb időm: 02:50:14 Számomra ez egy két perc alatti eredménynek felelt meg. :)
Kint a parkolóban beszélgetésbe kezdtünk a zx tulajával. Kiderült, hogy nem nagyon merte húzni, mert féltette a motort. Akkor vette és nem akarná hazatolni. Egy óra beszélgetés után kiderült, hogy van közös ismerősünk egy 636-os személyében. Közben sétálgattunk nézegettük a rengeteg motort. Elbúcsúztunk.

Következő napokban csak erről a néhány órácskáról tudtam mindenkivel beszélgetni. Azokkal is, akiket nem is érdekelt.
Azóta még több ezer kilométert tettünk együtt a ZRX-el napsütésben, esőben, fagyban.
Köszönöm a motorgyártóknak, hogy ilyen élményekben lehet részem, részünk.

Üdv.: Tamás"

 

Ha tetszett az élménybeszámoló nyomj egy Tetszik-et és oszd meg barátaiddal is.
Ha kedvet kaptál írd meg (blog@kawasaki.hu) a saját Kawás élményedet és már is a Tied egy 25%-os kedvezményt adó Kawasaki Szerviz Kártya.

A bejegyzés trackback címe:

https://kawa.blog.hu/api/trackback/id/tr462667205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

KX 2012!

Kawasaki a Facebookon

Kawasaki a Twitteren

Friss topikok

Címkék

2011 (33) élmény (22) energy (2) er 6n design verseny (17) esti motorozás (4) expo és börze (6) facebook (20) felmérés (2) film (14) girl (2) hírek (1) interjú (1) játék (26) kawa (16) kawasaki (89) khi (3) kimi (1) kx (9) lime party (5) modellek (18) monster (2) múzeum (5) mx (9) nasa (1) nextninja (6) ninja (21) räikkönen (1) ruházat (1) social media (27) superbike (8) szupersport (4) teszt (1) tom sykes (2) tudtad? (14) újdonság (2) vermuelen (1) versenysport (19) villopoto (2) wsbk (17) z (5) z1000sx (1) z750 (1) z750r (1) zx 10r (10) zx 6r (3) zx kupa (9) zzr (4) Címkefelhő
süti beállítások módosítása