Kawasaki Élmény - Hogy lettem Kawasakis

2011.02.17. 14:21 | Vendég Kawás

Kawasakis Játékunkra érkezett Kawazoli írása, egy emlékezetes Kawás élményéről.

"Sziasztok. Leírom én is hogy lettem Kawasakis.

2007-ben kezdődött,mikor megláttam az egyik barátom Kawasaki ZX-7R típusú motorját.Addig nagyon suzukis voltam de onnantól nem. Szerelem volt első látásra!
Akkor eldöntöttem hogy nekem is lesz egy ilyen motorom.
2007 áprilisában megláttam egy eladó vasat.Kicsit össze volt törve az eleje,de már akkor is tudtam hogy Ő az enyém lesz. Elmentünk megnézni,megalkudtunk rá és már gurultunk hazafelé igaz még akkor csak futón.

 Ilyen volt

Egy hónap alatt rendbe raktuk, le műszakiztattuk.Azóta vele járom az utakat és egyáltalán nem bántam meg. A legszebb valaha épített SUPERBIKE!!!

Így néz ki most.

2009-ben kapott egy Akrapovic kipufogó rendszert, mert megérdemli.
A fényezését nyárra tervezem, kaptam is egy tervet Martin barátunktól, hogy ő hogyan képzeli ezt el.

Ilyen lesz nyárra.

 

Ha tetszett az élménybeszámoló nyomj egy Tetszik-et és oszd meg barátaiddal is.
Ha kedvet kaptál írd meg (blog@kawasaki.hu) a saját Kawás élményedet és már is a Tied egy 25%-os kedvezményt adó Kawasaki Szerviz Kártya.

A bejegyzés trackback címe:

https://kawa.blog.hu/api/trackback/id/tr562668016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

KX 2012!

Kawasaki a Facebookon

Kawasaki a Twitteren

Friss topikok

Címkék

2011 (33) élmény (22) energy (2) er 6n design verseny (17) esti motorozás (4) expo és börze (6) facebook (20) felmérés (2) film (14) girl (2) hírek (1) interjú (1) játék (26) kawa (16) kawasaki (89) khi (3) kimi (1) kx (9) lime party (5) modellek (18) monster (2) múzeum (5) mx (9) nasa (1) nextninja (6) ninja (21) räikkönen (1) ruházat (1) social media (27) superbike (8) szupersport (4) teszt (1) tom sykes (2) tudtad? (14) újdonság (2) vermuelen (1) versenysport (19) villopoto (2) wsbk (17) z (5) z1000sx (1) z750 (1) z750r (1) zx 10r (10) zx 6r (3) zx kupa (9) zzr (4) Címkefelhő
süti beállítások módosítása