Kawasaki Élmény - 12-essel a Kékestető felé

2011.02.14. 16:23 | Vendég Kawás

Kawasakis Játékunkra érkezett EmtÉ írása, egyik emlékezetes Kawás élményéről egy Ninja ZX-12R-rel.

"Sziasztok!

Két évig tudhattam a magaménak egy fekete-arany ZX-12-est, és imádtam vele minden percet. Több mint 20.000 km-t tekertem bele ez idő alatt, és azóta is sajnálom, hogy eladtam.

Még 2004-ben történt, hogy a 12-essel a Kékestető felé vettem az irányt. Talán nem a legideálisabb szerpentines kanyarvadász gép, de azt azért élveztem, hogy a nyomatéknak meg sem kottyant a szintkülönbség. A palacsintázónál parkolva szintén egy 12-es tépetett felfelé az úton és ahogy meglátott satufék, és már gurult is oda hozzám. Nem tudtam mire vélni a dolgot, de mivel ő is Kawás, gondoltam mi rossz történhet :) Kiderült csak azért állt meg, mert meglátta, hogy én is 12-essel vagyok, és gondolta megismerkedik velem :) Beszélgettünk egy jót, aztán ki-ki ment a maga célja felé, az övé azt hiszem Parádsasvár volt. Sok motoros ismerősöm van, sokféle motorral, de kevés típusról lehet azt elmondani, hogy összehozza az embereket. De a Kawasaki, pláne ha 12-es, az ilyen!! Nem jön veled szembe az utcán, és ha mégis összetalálkozol egy 12-es tulajdonossal, biztos, hogy lesz egy két hasonló tulajdonságotok, gondolatotok!!

A 12-es Ninja egy igazi kuriózum a motorok között, akik egy ilyet birtokolnak igazán különleges emberek."

Ha tetszett az élménybeszámoló nyomj egy Tetszik-et és oszd meg barátaiddal is. Ha kedvet kaptál írd meg (blog@kawasaki.hu) a saját Kawás élményedet és már is a Tied egy 25%-os kedvezményt adó Kawasaki Szerviz Kártya.

A bejegyzés trackback címe:

https://kawa.blog.hu/api/trackback/id/tr582660821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

KX 2012!

Kawasaki a Facebookon

Kawasaki a Twitteren

Friss topikok

Címkék

2011 (33) élmény (22) energy (2) er 6n design verseny (17) esti motorozás (4) expo és börze (6) facebook (20) felmérés (2) film (14) girl (2) hírek (1) interjú (1) játék (26) kawa (16) kawasaki (89) khi (3) kimi (1) kx (9) lime party (5) modellek (18) monster (2) múzeum (5) mx (9) nasa (1) nextninja (6) ninja (21) räikkönen (1) ruházat (1) social media (27) superbike (8) szupersport (4) teszt (1) tom sykes (2) tudtad? (14) újdonság (2) vermuelen (1) versenysport (19) villopoto (2) wsbk (17) z (5) z1000sx (1) z750 (1) z750r (1) zx 10r (10) zx 6r (3) zx kupa (9) zzr (4) Címkefelhő
süti beállítások módosítása