Kawasaki Élmény - ZX-6R STC

2011.02.19. 22:26 | kawasaki.hu

Kawasakis Játékunkra érkezett Lajos írása, egy emlékezetes Kawás élményéről.

Nem is tudom hol kezdjem talán a legelején! Hogyan is lettem Kawasaki tulaj?Illetve hogy lettem motoros? Motoros? Igen az mert előtte max biciklivel nyomultam :)

Egy nagyon jó barátom Suzuki GSX-R 750-es gépével vitt el el körre ami után eldöntöttem hogy nekem is kell egy motor! Azt a szabadságérzetet nem lehet leírni ami ott hirtelen megragadott! :) Törtem a fejem hogy milyen motor is legyen az első! Elkezdtem nézegetni a különböző hirdetéseket a különböző típusú és évjáratú motorokat... Közben sikeresen letettem a jogsit is nagymotorból! :)

Itt jöttek az első "gondok" mivel mindenkitől csak az oltást kaptam ,hogy minek nekem motor ha még előtte nem is motoroztam, meg fogok halni rajta stb stb stb. Csak 1-2 barátom illetve kedves párom támogatott a motorvásárlásban!

Mindenféle képen sportmotort szerettem volna 2003-2004es évjáratból mert túl öreget sem szerettem volna a fiatalabb motorokra meg nem volt pénzem! R6,636,gsxr 600!Ezek közül keresgettem amikor is az egyik hirdetést megláttam! Szerelem volt az első látásra! Kawasaki zx-6r 2003-2004-es évjáratú makulátlan gyári állapotban 24.000km-rel! Elmentünk megnézni és rá 3 hétre már a garázsban is állt!

A történet apropója hogy 2009-ben ünnepelte a Ninja sorozat a 25 éves évfordulóját és én is amikor aláírtam az adásvételit azon a napon töltöttem be a 25. életévem :) Elég szép szülinapi ajándékot sikerült vennem magamnak! Jön a kérdés ,hogy kezdő gépnek érdemes venni 636-ot?! Én azon az állásponton voltam hogy nagy ívben tettem azokra akik jöttek itt a rutintalansággal meg ehhez hasonló dolgokkal! Az én döntésem az én életem! A rutintalanságtól én is tartottam de meglepően "gyorsan" belejöttem! De azért még van mit fejlődnöm még a jövőben is!A jó ember is holtáig tanul!

Kérdezik az ismerősük ,barátok hogy miért is jó motorozni?! Sajnos ezt nem tudom elmondani mert ezt érezni kell! Sajnos nekem is sokszor megfordult bennem hogy mi az a plusz amit a motorozás ad? Amíg valaki nem ült motoron nem is tudja és nem is fogja megtudni! Nekem hatalmas szabadságérzetet és teret ad amikor egyedül motorozok! Teljesen más dimenzióba vagyok! Leírhatatlan! :)

Sajnos 2009-ben a motorvétel után már elég rossz idő volt így motorozásra nem is volt lehetőségem! :( 2010 tavaszától viszont belevágtam életem legnagyobb kihívásába!Fejemben kavarogtak a helyszínek hova is kellene elgurulnom mert mindent látni szeretnék..mindent... Volt itt Kunmadaras,városi csapatás és túrák sokasága!A motorszerelés rejtelmeibe is belekóstoltam és folyamatosan lesem a haverokat ha valamit barkácsolnak a gépeken!



 

2010 nyarán eljött aminek el kellett jönnie!Történt ugyanis hogy tavaly júniusban a Mátrába voltam a barátokkal...Yoshi,Dani,Tejes meg még jó páran! ...és az egyik kanyarban besokaltam! Ez betudható a rutintalanságomnak és kész! Ezen nem is akadtam fent!

Az a bizonyos kanyar! Nagy szerencsém volt hogy fél méter dzsindzsába raktam le a gépet és szinte karc nélkül mindenki megúszta az esetet! ;) A legnagyobb esztétikai hiba a képen látható!

Természetesen első dolgom volt itt helyben felkeresni egy műanyaghegesztőt aki "visszarakja" nekem a kis darabot ami letört! Találtam is embert a melóra a cuccot levittem de direkt mondtam neki hogy ha lehetséges ne csiszoljon semmit inkább látszódjon a heg mert az nem lett volna annyira zavaró... Kemény 1 hónap után elmentem a cuccért és amikor megláttam majdnem sírva fakadtam... Ocsmány és igénytelen munkát végzett!

Mivel ahogy Csabi barátom mondja a gyári cuccoknál nem létezik jobb így én sem szerettem volna újrafesteni de most ilyen kókányolás után mit mondjon az ember?! Mivel csak a fejidomot nem szerettem volna újrafényezni mert "lehetetlen" küldetésnek tűnt hogy a 7 éves gyári festést visszaadjuk és harmóniába legyen a motor régi fényezésével így eldöntöttem hogy akkor telibe lesz fényezve az egész egy kis átalakítással megfűszerezve!

Napokig ,hetekig nézegettem illetve kutattam a netet valami igényes és egyedi fényezés után hogy valami úton mégis elinduljak! Első tervem az volt hogy full gyöngyház fehér színű lesz de erről lemondtam több dolog miatt is! Pár nappal később egy másik fórumon ismerkedtem meg egy virtualtuningban nagyon jártas fiatal sráccal és megkértem hogy varázsoljon már valami ultra ütős fényezést a bringára!

Ahogy kész lett a virtuális motorom azon kellett gondolkozom hogy ki az a személy aki megtudja nekem valósítani ezt az egészet! Ismét csak egy másik fórumon találtam rá Pepére akinek a neve azért ismerősen csenghet 1-2 tagnak! Igen ő az aki Freon PRD Kawasakiját is fényezte! 1 héten belül már szépen becsomagolva várták az idomok hogy új életre keljenek! Rengeteg meló és rengeteg munkaóra van a motorba. Habár nem szerettem volna ennyit áldozni rá azt hiszem amikor ránézek kárpótól mindenért!



 

Ez az én történetem a saját Kawasakimmal kapcsolatban! Remélem mindenkinek sikerült szereznem, mint új motoros pár kellemes percet!"

 

Ha tetszett az élménybeszámoló nyomj egy Tetszik-et és oszd meg barátaiddal is.
Ha kedvet kaptál írd meg (blog@kawasaki.hu) a saját Kawás élményedet és már is a Tied egy 25%-os kedvezményt adó Kawasaki Szerviz Kártya.

A bejegyzés trackback címe:

https://kawa.blog.hu/api/trackback/id/tr252673649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2011.02.20. 22:38:04

jó lett az új fény, és a fotók is a megújult vasról. ment a Like!

KX 2012!

Kawasaki a Facebookon

Kawasaki a Twitteren

Friss topikok

Címkék

2011 (33) élmény (22) energy (2) er 6n design verseny (17) esti motorozás (4) expo és börze (6) facebook (20) felmérés (2) film (14) girl (2) hírek (1) interjú (1) játék (26) kawa (16) kawasaki (89) khi (3) kimi (1) kx (9) lime party (5) modellek (18) monster (2) múzeum (5) mx (9) nasa (1) nextninja (6) ninja (21) räikkönen (1) ruházat (1) social media (27) superbike (8) szupersport (4) teszt (1) tom sykes (2) tudtad? (14) újdonság (2) vermuelen (1) versenysport (19) villopoto (2) wsbk (17) z (5) z1000sx (1) z750 (1) z750r (1) zx 10r (10) zx 6r (3) zx kupa (9) zzr (4) Címkefelhő
süti beállítások módosítása