Kawasaki Élmény - Az első Kawám

2011.02.22. 10:10 | Vendég Kawás

Kawasakis Játékunkra érkezett Yolesz írása, egy emlékezetes Kawás élményéről.

"Üdv Mindenkinek!
Olvasom itt a blogon a többiek írásait és gondoltam én se maradhatok ki egy ilyen összetartó közösségből....

Úgy mint többen, én is végigjártam a szamárlétrát. Kezdve kis babettától, a simsonon és ETZ250-en át, míg jött egy komolyabb motor: SV650. 2005-től - 2008-ig hajtottam a vasat, közel 45.000 km-t tettem bele. Mindig azt mondtam, hogy "nem a garázsba vettem nézegetni"...
Gyári állapotban vettem, de az évek során sok kis extrát kapott (kipufogó, sárvédő, plexi, bukógomba). Jártam sokfelé országon belül és kívül, HRingen, Kakucsringen.

Az egyik jó barátom és motoros társam a Kawasakihoz került értékesítő pozícióba és 2008 nyár elején már kaptam az oltást, hogy cseréljem le az SV-t. Nem nagyon állt szándékomban, de akkor megláttam ŐT! Egy 2008-as Z750-et narancssárga színben és mondtam magamban "EZ KELL NEKEM"!!!

Az első találkozás egy motoros találkozón történt Balatonkenesén. Ki volt állítva a többi között, de azok közül kitűnt számomra. Ezen persze felbátorodott a barátom és már 200%-ban adta az okítást a vételt illetően. Nézegettem közelebbről, ráültem, minden kis apróságot megfigyeltem és egyre jobban kezdtem megszeretni. Épp akkor volt olyan akció, hogy alsó idomot, plexit és még pár apróságot adnak új motor vásárláskor, kapni kellett az alkalmon...

Következő héten már a kereskedésben írtam alá a papírokat, hogy elvihessem egy tesztkörre. Mert ugye próba nélkül nem szabad venni semmit. Isteni volt ahogy elindultam vele és végig vigyorogtam az út alatt. Az ülés és a kormány fogása is pont olyan volt mintha nekem találták volna ki. Gyorsulás, fékezés, futómű minden tökéletes volt.

Eljöttem vele haza és megmutattam a családnak, hogy ez lesz a következő úgyhogy szokjanak hozzá. A következő hónapban ment a számolgatás, mit, hogyan, mennyiért. Az SV-től sikerült megválni és már le is tettem az előleget, hogy minél előbb megkapjam.

A sors úgy hozta, hogy azt a motort kaptam meg, amire legelőször ráültem még a motoros találkozón, ami az első Kawasaki is volt az életemben.

Azóta faljuk a km-t probléma nélkül, csak tankolni kell és megy! 3 szezon alatt 22.000 km voltunk együtt minden gond nélkül és hamarosan itt a következő, amit minden bizonnyal együtt töltünk majd a többi Kawasakissal az utakon, Hringen, országon belül és kívül egyaránt.



Yolesz"

 

Ha tetszett az élménybeszámoló nyomj egy Tetszik-et és oszd meg barátaiddal is.
Ha kedvet kaptál írd meg (blog@kawasaki.hu) a saját Kawás élményedet és már is a Tied egy 25%-os kedvezményt adó Kawasaki Szerviz Kártya.

A bejegyzés trackback címe:

https://kawa.blog.hu/api/trackback/id/tr902679041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

KX 2012!

Kawasaki a Facebookon

Kawasaki a Twitteren

Friss topikok

Címkék

2011 (33) élmény (22) energy (2) er 6n design verseny (17) esti motorozás (4) expo és börze (6) facebook (20) felmérés (2) film (14) girl (2) hírek (1) interjú (1) játék (26) kawa (16) kawasaki (89) khi (3) kimi (1) kx (9) lime party (5) modellek (18) monster (2) múzeum (5) mx (9) nasa (1) nextninja (6) ninja (21) räikkönen (1) ruházat (1) social media (27) superbike (8) szupersport (4) teszt (1) tom sykes (2) tudtad? (14) újdonság (2) vermuelen (1) versenysport (19) villopoto (2) wsbk (17) z (5) z1000sx (1) z750 (1) z750r (1) zx 10r (10) zx 6r (3) zx kupa (9) zzr (4) Címkefelhő
süti beállítások módosítása